49+ Ümit Özat Ben Kadınlarla Futbol Konuşmam Background

49+ Ümit Özat Ben Kadınlarla Futbol Konuşmam Background. 'futbolu bilmeyen kimse ile konuşmam' dedim. Benim resmimi koridordan kaldırsan ne olur kaldırmasan ne olur?

Şenol Güneş ve Ümit Özat arasında gerilim | Futbol Haberleri
Şenol Güneş ve Ümit Özat arasında gerilim | Futbol Haberleri from im.haberturk.com
Ümit abi zor dayanmissin abi ben izlerken sinirlerim bozuldu. Kadınlar her boka girmeyin futbol ve oyun bunlara girmeyin bi rahat edelim admsın ümit özat. Eski milli futbolcu, eşimle bile futbol konuşmam, sizinle hiç konuşmam.

Birlikte olabilme, birlikte sevinebilme gibi kavramlarının beni futbola çektiğini düşünüyorum.

Beyaz tv'de yayınlanan derin futbol programında, ahmet çakar,ümit özat, sinan engin ve rasim ozan kütahyalı gündemi yorumlarken reha muhtar telefonla. Derin futbol yorumcusu ahmet çakar, kadın futbol izleyicilerini kızdıracak ve büyük. Ben size futbol bilgimi kanıtlamak zorunda değilim yanıtını verdi. Ümit özat ''kadınlar futboldan anlamaz'' dedi, canlı yayını terketti!


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url